Hvor er Askepott?

Nytt sokkepar i galskapen. Denne gangen er det 2-fargede sokker.  De er strikket i Opal og Regia silk. Slik ser mine ut nå. De går på sokkeblokkerne men jeg må ut å jakte på Askepott for å finne en fot som kan få disse smale sokkene på seg. Nå er det klart for å strikke legger som skal minne om gjerdestolper.

502

Innimellom har jeg rukket et par ankelsokker til, utav disse restene. Nå er det bare litt turkis garn igjen.

503

 

Og her er sokkene mine. Pinner 2,5 og rester av Regia, Fabel mm.

501

Her er en vest jeg har strikket. For første gang har jeg prøvd Mitu fra Rauma, absolutt ingen dårlig opplevelse.

504

~ av wia123 den mai 10, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
