En ufo inn i varmen

En 6-7 år gammel ufo er dratt frem og det rare er at nå er det plutselig moro å strikke på den. Grunnen til at jeg stoppet, var at den ikke kom til å «passe» meg, men nå skal min mor få den. Den mangler bare 1.5 ermer, men ermene strikkes fra masker som tas opp i ermehullet, så jeg må drasse med meg hele jakken når jeg skal strikke på ermene.

507

 

Jeg har lurt meg til et lite nytt prosjekt også, jeg tester ut et blomstermønster på en dukkejakke. Her er starten på et erme, er ikke helt fornøyd enda.

508

~ av wia123 den mai 14, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
