Helga er på hell

På bytur sist tirsdag var jeg ikke alene. Midt i Trondheim sentrum traff jeg denne gjengen. Heldigvis hadde de vett til å holde seg på fortauet.

603

 

I denne omgangen av SockMadness røyk jeg rett ut. Min gruppe var ferdig sist torsdag og jeg har ikke kommet lengre enn dette i dag. Utrolig moro, men tidkrevende å prøve dobbeltstrikk.

602

 

Foruten sokkene er det flere prosjekter på pinnene.  En del  av prosjektene er i uvenngarnet som jeg prøver å lage noe av. Eller er det litt forskjellig som jeg lager av garn fra lageret.

601

~ av wia123 den juni 1, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
