Trøndertreffet 2014, Ørlandet

Da er pinsen straks over, og mange gode minner har man fått.

609

Lørdag var Trøndertreffet på utflukt til Uthaug gård som nå er museum.

910

 

Et koselig treff med mye god mat og koselig strikkesamvær. Her 2″ nøstesauer» som en kunne få kjøpt på treffet.

608

 

Selvsagt var det mulig å få kjøpt seg garn også. Her er min fangst 8 hesper Malabrigo sock. De turkise og grønne sjateringene kommer litt dårlig frem her.

604

 

Rett før treffet ble jeg ferdig med de dobbeltstrikkede sokkene mine. Fabel og Tiger på pinner 2,5 , og så er jeg ute av galskapen for i år.

606

Sokken på min fot, passer perfekt!

 

607

 

På treffet strikket jeg på disse ankelsokkene i rester av Regia og litt Opal (begge med bomull). Pinner 2,5 og egen oppskrift. Med en god del opprekking ble 2 halve sokker ferdig på selve treffet. Resten ble gjort ferdig i dag.

605

~ av wia123 den juni 9, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
