Lykken med å begynne på et nytt prosjekt

Jeg kjemper videre med å få til noe «fornuftig» av HUVgarnet mitt. Nå er det de sorte nøstene jeg prøver meg på. Puddel/buclegarnet er brukt opp og nå strikker jeg videre på noe mohair og noe chenilleaktig garn.

614

 

For å veie opp mot dette «ekle» garnet, måtte jeg bare begynne på et nytt prosjekt i går i tynt ullgarn. Garn og mønster kjøpt i Kjøbenhavn av min veninne for noen år siden. Dette blir et koseprosjekt. For første gang har jeg lagt opp etter størrelse S til meg selv, blir ikke klok på danske oppskrifter.

612

 

Mini Tivolien er også snart ferdig, bare jeg får satt meg ned og strikket litt.

613

~ av wia123 den juni 15, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
