Noen strikkede masker

Gode og varme dager i Trøndelag for tiden. Litt skyer på himmelen gjør at det er godt å sitte ute og spinne. Jeg er ferdig med den blå ulla mi og har begynt på tvinningen av den mørkeste blåfargen.

711

 

Endelig ferdig med et uvenngarnprosjekt igjen. Nå er det den sorte kåpen som har fått ermer og knapper. Den er strikket i 3 ulike uvenngarn med mye kunstfiber i seg. Utrolig nok skimter jeg litt ull innimellom her.

712

 

Og her den ferdige kåpen.

710

 

Den er nok litt for varm til å ha på seg i dag med 24 grader i skyggen. Her et bilde bakfra.

707

 

På barnegenseren er jeg nå straks ferdig med begge ermene, så da er det bare å bestemme seg for om jeg skal følge mønsteret med kantene foran, og så er genseren ferdig.

708

 

Den dagen jeg gikk ut i ferie var jeg inne på Ravelry og kjøpte meg et sjalmønster, som jeg har kikket på lenge. Jeg strikker det i 100% wollmeise i en nydelig bringebærrød farge.

709

 

~ av wia123 den juli 6, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
