Bakom 7 blåner

Endelig ferdig med både spinning og tvinning av mitt blåe garn. Enkelthespene er på fra 20g og opp til 80g., totalt 200g. Tilsammen veier alle 5 hespene 400g. Merinoull som skal bli til et babysett, tror jeg.

714

 

I gruppen American girl knitters på Ravelry er månedens tema å strikke fra et mønster som færre enn 10 har strikket og vist frem på Ravelry. Jeg har valgt meg en jakke fra Kristin Maw.  Med pinner 2,5 og tynn 2 trådet alpakka går det ikke fort.

713

 

En ny ide for noe av uvenngarnet mitt utprøves. Kanskje blir det et resultat av det også.

715

 

~ av wia123 den juli 8, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
