En liten tur på butikken

Sist fredag var jeg innom en garnbutikk og skulle handle meg noen heklekroker. Det er farlig det! Jeg kikket litt på bomullsgarn og så kom jeg over Sandnes sitt Line. Jeg har alltid hatt lyst å prøve garn med litt lin i. Så handleturen resulterte i dette heftet og en del nøster av Line i mellomgrått.

717

 

Jeg fant et par modeller i heftet som jeg har lyst til å prøve å lage til meg selv. MEN da jeg kom hjem var jeg en tur nede i kjelleren og fant noe eldre garn fra Idena, Linea, som inneholder bomull, lin og silke.  Og nå er jeg godt igang med denne toppen til datteren. Blir den bra skal jeg lage en til meg selv etterpå. Obs, arbeidet viser vrangen av prosjektet mitt.

716

 

Før jeg dro på bytur hadde jeg ordnet meg et nytt prosjekt, et erme til en babyjakke. Mønster og garn fra Gjestal. Har hatt begge deler liggende lenge så nå var det på tide å få startet.

718

~ av wia123 den juli 14, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
