Noe ferdig og noe opprekk

Her kommer en liten oppdatering. I går kveld fant jeg ut at jeg hadde strikket feil på genseren min i Line-garnet. Sånn kan det gå når en ikke følger oppskriften men skal prøve seg på sin egen vri. Da er det bare å rekke opp ned til ermhullene og starte på igjen. Det går nok bra, har fått ganske god øvelse i opprekking gjennom de siste årene.

801

 

Siden jeg har bestmt meg for å få ferdig minst 2 prosjekter hver uke, og har et igjen for denne uken, så ble jeg nødt til å sette meg ned med dette matrossettet. Det var bare montering av krave og strikking av sløyfe som gjenstod.

802

 

Settet er strikket i mørkeblått Eddagarn og hvitt Siljagarn på pinner 3. Oppskriftene jeg gikk ut ifra var beregnet for tykkere garn, så det har hele veien var synsing og tilpassing.

803

~ av wia123 den august 3, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
