Det går mot høst

Høsten er i anmars enten vi vil eller ikke, og med høsten dukker det opp mange rare sopper. Ikke kan jeg navnet på dem og ikke skal jeg prøve meg på å spise noen av dem.

917

 

Huset er endelig ferdig beiset, så nå er det blitt grått isteden for grønt. Det har tatt det meste av sommeren. Jeg er strålende glad for alt det fine været vi har hatt i år.

916

 

Sist søndag var jeg på spinnetreff og de 4 timene ble brukt på denne fiberen. Som alltid har jeg planer om å få den ferdig til neste måneds treff. Vel fikk spunnet litt i dag så kanskje…

919

 

Den rosa og hvite babyjakken er ferdig. Begynte på monteringen på lørdag, men så oppdaget jeg feil og måtte ta opp både montering og strikking. Glad når endelig knappene ble sydd i i dag. Mønsteret er fra Gjestal hefte 137 og den er strikket i Gjestal babyull fra lageret.

918

~ av wia123 den september 10, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
