En pakke har kommet

Siden jeg ikke fikk strikket på datterens neonsokker på strikketreffet sist helg, måtte jeg bare sette meg ned med dem på mandagen. Og vips så har hun fått seg nye Rosa sokker. Strikket i Regia på pinner 2,5

925

 

Planen min for denne uka var å bli ferdig med genseren fra treffet samt genseren i Line-garnet. Så langt ser det ikke lyst ut. Fikk satt ermer og bole inn på felles pinne i morgest. Så det gjennstår litt strikking og 1000 tråder å feste.

926

 

Torsdag var jeg med på båttur i Trondheimsfjorden gjennom Maskinistforeningen. Tur retur Skansen -Tautra med 7-retters middag. På menyen stod tørrfisk, breiflabblever, selkjøtt, kveite og pølse med en god ost. Her litt av bordpynten.

922

 

I går kom endelig pakken min fra USA, inneholdende kammer. Pakken ble sendt med delvis sporing, så jeg viste at den hadde kommet til L.A. 4. september. Siden da har jeg gått og ventet i spenning.

924

 

De ble straks tatt i bruk. Dette er en ull som vi i spinnegjengen farget i fellesskap for flere år siden.

923

~ av wia123 den september 21, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
