Ferdig genser

Genseren er ferdig etter intens trådfesting. Strikket i Semilla på pinner 3,5 etter en oppskrift fra BC-garn.

931

 

En riktig god og myk genser. Genseren er min men for enkelhets skyld hyret jeg inn datteren som manikeng.

929

 

I går fikk jeg hespet opp det gule/grå garnet mitt. Fargeskiftene ble ganske greie etter tvinningen til 2-tråds garn. Fiberen er ull (ukjent type) og silke 50/50.

933

 

På husflidslaget i kveld tok jeg med meg påskepynten min, og jeg fikk faktisk montert sammen noen deler.

932

 

Nå har jeg puttet den lilla kammede ulla på rokken. Her ser dere en ukammed lokk til sammenligning. Det blir litt vekselbruk her mellom kamming og spinning.

930

~ av wia123 den september 24, 2014.

Én kommentar to “Ferdig genser”

  1. For en fantastisk lillafarge på ulla. Jeg har aldri prøvd spinning, det ser veldig spennende og morsomt ut 🙂 Flott genser også!

Legg igjen en kommentar

 
