Helgestrikk

Da er genseren min i Line-garn ferdig. Mønster 5 i hefte 1405 fra Sandnes. Jeg har strikket størrelse S uten rettelser så den er nok mere en M. Den er strikket såpass liten da jeg ikke ville ha en vid genser. Isteden for flaggermusermene som skulle strikkes samtidig med bolen, har jeg strikket på ermene etterpå og laget dem tettsittende. Ble veldig fornøyd med både farge og utformingen på denne. Strikket på pinner 4.

 

935

 

Et bilde meg meg inni, så dere kan se fasongen på ermen.

936

 

Påskepynten er nå klar for vaskemaskinen. Det ble  til slutt 3 små kyllinger, 3 høner og en hare. Når de blir tørre igjen skal jeg sy på øyne og nebb mm.

934

~ av wia123 den september 27, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
