Klar for neste påske

Endelig fikk jeg satt meg ned og laget øyne og nebb/munn på kyllingene og haren. Her er brukt rester av Fritidsgarn og andre tykke tovbare garnsorter. Mønsteret ligger gratis ute på Sandnesgarn sine sider.

1006

 

Sjalet mitt har også vokst litt. Jeg prøver å få tatt 2 repetisjoner av mønsteret pr dag, dvs 4 tagger. Det er et nydelig bladmønster på sjalet, men det er vanskelig å få fram på foto før blokking.

1005

 

Denne uka har jeg lagt til 3 nye prosjekter på lista mi. Jakken i garn fra Sommerfuglen, et barbisett og 4 heklede dukker. Mot slutten av uka skal jeg komme med en totaloversikt over hvordan det går med de pågående prosjektene mine. Før det så håper jeg på å få gjort ferdig flere av dem.

1007

~ av wia123 den oktober 6, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
