Statusrapport uke 41

Helga er snart over og her har jeg kost meg med visitt av yngstegutten min. Grunnet ymse aktiviteter har det ikke blitt så mye håndarbeide som jeg hadde håpet.

Sist uke startet jeg opp med en jakke i Siljagarn. Den er tiltenkt et lite tantebarn. Ferdig med bolen opp til ermene og et halvt erme.

1008

 

En liten oversikt over mine pågående «gjøreferdig» prosjekter. Disse 9 er fortsatt ikke ferdige men jeg har kommet godt igang på 4 av dem, sjalet, dukkejakken, barbikjolen og en av SCC-dukkene.

1009

~ av wia123 den oktober 12, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
