Tur til Løkken

Ny uke og noen flere prosjekter legges til «kassen». Denne gangen er det en dukkejakke som jeg også prøvde å få ferdig tidligere i år, en gnom og et nyprosjekt, genser i Fin.

1011

 

I går var jeg på tur til Løkken og besøkte kjentfolk på garnbutikken Fortuna, en koselig dag som gikk så altfor fort. Et nytt strikketøy ble med meg oppover, denne genseren i Odin fra Viking.

1012

 

Selvsagt dro jeg ikke tomhendt derifra heller. Fikk med meg litt garn, noe som skal bli julegaver og noe som bare var fint.

1010

~ av wia123 den oktober 14, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
