Helgesysler

Endelig kom jeg igang igjen med jakken min i garn kjøpt på Sommerfuglen i Kjøbenhavn. Jakken er strikket frem og tilbake i ett stykke. Jeg hadde delt av for ermehull og manglet derifra: en halv rygg og 1 og et halvt forstykke. Det hadde dukket opp et lite problem angående uttaking til en krave og så hadde den bare blitt lagt til side. I helga har jeg fått strikket ferdig selve jakken og montert. Nå mangler bare ermene, og det ene ermet blir med som busstrikk i morgen.

1016

 

Barnegenseren har fått ferdige ermer og jeg har kommet et stykke på bolen. Det går radig på pinner 5,5.

1013

 

På jakken i Silja har jeg fått satt ermene inn på samme pinne som resten av jakken og begynt på bærestykket.

1015

 

Sjalet mitt vokser også litt hver dag. Jeg holder på med forkortede rader på midtpartiet.

1014

~ av wia123 den oktober 19, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
