Noe øker, noe minker

Her strikkes det både frem og «tilbake», oppdaget at den ene borden hadde gått over til å bli firkanter. Ser på bildet at jeg må rekke opp en firkant til. Strikket feil nesten halve veien.  Håper jeg klarer å strikke det opp igjen uten å måtte rekke opp hele  rundt. Det er jo allerede litt knotete rett etter påsetting av ermene.

1017

Ny uke for lengst, og det betyr nye prosjekter på lista og opp i kassen min. Denne uka er det et teppe i Kauni, litt dukkeklær og genseren i Odin som jeg allerede har holdt på med en stund. Jeg satser på at ihvertfall genseren blir ferdig i løpet av uka. Det er sstraks tid for å sette ermene inn på samme pinne som bolen.

1018

~ av wia123 den oktober 22, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
