Litt julegaver

En lue og en sokk er jo en start da! Jeg må nok justere litt på revene på sokken, mønsterstrikkingen min ble litt i strammest laget. jeg satser på å gjøre ferdig resten av sokkene først og så ta opp og strikke øverste del på denne sokken på nytt til slutt. Det er den mest motiverende måten å gjøre det på for meg.

1108

 

I dag har frøkna, Tassen og jeg gått en lang søndagstur helt til andre siden av Nidelven. Likevel klarte jeg å få ferdig disse kasserolleunderlagene i kveld. Dette blir de aller siste i denne omgangen, nå er Ullteppegarnet lagt bort.

1109

~ av wia123 den november 16, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
