Julefred

Da rakk vi å få det meste klart til jul i år også. Treet ble ikke pyntet ferdig før på julaften i år, men det holder det.

1214

 

Her er utvalget av årets julebakst, flekkatkjeks, pepperkaker og risboller.

1215

 

I mellomjula har jeg planer om å få brodert litt. Dette julebildet har det ikke blitt sydd på på en god stund.

1212

 

Etter gårsdagen har jeg kommet litt lengre på det.

1213

 

Litt strikking må man jo også ha, her holder jeg på med en forlengesle av «danskejakken» min. Det blir spennende å se om jeg får til sammensyingen pent.

1216

~ av wia123 den desember 27, 2014.

Én kommentar to “Julefred”

  1. Hei. Jeg leter etter mønsteret på broderiet, og bildene dine dukket opp på google. Jeg har vært i kontakt med Atelje Margaretha for å finne mønsteret, men de trenger ett nummer for å søke det opp. Har du fortsatt mønsteret, og kan du se etter om det står noe nummer på det?

Legg igjen en kommentar

 
