Godt nyttår, velkommen 2015

Nyttårsaften ble feiret hjemme med nær familie. Godt nyttår til dere alle, og håper 2015 vil bringe mange koselige stunder.

Fyrverkeri - Kopi

Mot slutten av året startet jeg opp på en ny revelue. Denne skal datteren få. Den strikkes i restene etter de 2 andre luene, bortsett fra det grå som jeg måtte lete fram i fra lageret.

101

Jeg har lagt noen planer for det nye året. Jeg skal prøve å få gjort ferdig påbegynte prosjekter. Et raskt overblikk sier at jeg har ca 20 prosjekter som er eldre enn 2011 og ca 20 prosjekter fra de 2 siste årene. Da må vi prøve å få ferdig 2 supergamle og 2 gamle prosjekter hver måned. Her er månedens 4 prosjekter.

102

Selvsagt må man ha mange nye prosjekter også. Her har jeg funnet i garn til det jeg kan tenke meg å starte på i januar. Et par nye nattsokker i alpakka, et par tykke ullsokker i Vikinggarn, et par selbudeathvotter som jeg har bestilling på, en ny jakke i Røros lammullgarn i blått, en blå barnegenser, et skjerf i angora og en bestilling på tøfler. Hva jeg rekker vil vise seg etter hvert. I tillegg kan det bli noen prosjekter til dukkene.

103

~ av wia123 den januar 1, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
