Ei vindfull helg

Ute blåser det kraftig, men inne er det lunt og godt med varme i vedovnen og strikketøy mellom hendene. Planen min er å få ferdig vottene i løpet av helga, men det går jo ikke alltid som man planlegger. Uansett et håp kan man ha. Her er fremgangen så langt. I dag fant jeg heldigvis igjen alle mønsternotatene mine fra de forje vottene, sik at jeg slipper å telle ut fra foto. Må lære meg å lage et bedre system på notatene mine. På den andre siden, hvem kunne vite at jeg skulle lage et par til av disse.

110

 

Broderiet ligger fortsatt fremme og nå er den siste julestjernen ferdig.

109

 

Genseren har vært med på bussen hele uka og bolen er ferdig opp til ermene. I tillegg er jeg kommet et godt stykke på det ene ermet.

111

 

 

~ av wia123 den januar 10, 2015.

Én kommentar to “Ei vindfull helg”

  1. Flott broderi du holder på med.
    Kjøpt deg en notat bok som du bruker og notere ting både omganger og pinner til de forskjelige prosjektene.
    Etter jeg begynte med det har det ikke blitt så mye feil.

Legg igjen en kommentar

 
