Dødsens alvor

Utrolig hvor lang tid det tar å strikke et par tomler, hele formiddagen gikk før jeg var ferdig. Men endelig er et nytt par selbudeathvotter ferdige. Et par små forandringer fra det første paret, som hel stripe i sidene. Vottene er strikket i Vestlandsgarn og Safir på pinner 2,5 og 3,5. Mønsterdeler funnet i «Norske votter» og på Ravelry, og siden satt sammen og komponert selv.

114

Denne gangen kom jeg på å ta et bilde av tommelens bakside også, greit å ha til siden.

112

 

Genseren har fått satt på ene ermet og jeg har såvidt startet opp med det andre.

113

 

Siden vottene er ferdige har jeg startet opp på skjerfet mitt, savner så noe mykt og varmt rundt halsen. Garnet er Angora og merinoull.

115

~ av wia123 den januar 11, 2015.

Én kommentar to “Dødsens alvor”

  1. Haha. Jeg er ikke så veldig glad i dødningehoder på klær, sånn generelt, men jeg synes det er morsomt når de dukker opp på steder der man nesten ikke oppdager dem ved første øyekast, fordi man ser det man forventer å se. Tøffe votter!
    Ønsker deg ei kreativ og god uke 🙂
    Pludrehanneklem

Legg igjen en kommentar

 
