Blå genser

Da er genseren ferdig. Den er ca str 8-9 år vil jeg tro. Strikket på pinner 4mm i et garn som heter Annie mohair look, 10% ull og 10% mohair og div. annet. Jeg hadde håpet på å få brukt opp garnet, men jeg har over halvparten av de 11 nøstene igjen.

116

Tilnærmet umulig å ta brukbare bilder av dette garnet nå på kveldstid. Her et forsøk på et bilde av relieffmønsteret på bærestykket.

119

Ferdig med en ting så må jeg begynne på noe nytt. Jeg har så vidt kommet igang på de tykke ullsokkene mine. Jeg har lagt opp provisorisk rett før hælen og så strikker jeg begge føttene først. Etterpå tar jeg opp opplegget og strikker leggene oppover til jeg går tom for garn. Den ene dukkejakken er også funnet fram igjen. Håper å få gjort den ferdig denne gangen.

117

 

Skjerfet mitt er med på bussen hver dag og nå går det iallefall rundt halsen min en gang. Straks ferdig med det første nøstet (25g).

118

 

 

~ av wia123 den januar 15, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
