Ferdig med mitt lange skjerf

Skjerfet er ferdig og allerede tatt i bruk. I morgest var det spesielt godt å ha det rundt halsen men -12 grader. Strikket på pinner 4,5 i angora/merino garn. Riktig farge på skjerfet er petrol.

125

 

Jeg er også ferdig med den sort og røde dukkejakken, mangler bare en hekte. Jeg er sikker på at jeg har kjøpt inn noen hekter, så jeg får ta en liten leteopperasjon. Sokker til jakken har jeg såvidt begynt på. I tillegg blir det kanskje hatt og et sydd skjørt. Jakken er strikket i babyull på pinner 2,5.

126

 

Jeg har begynt på et nytt prosjekt også, et rosa dukkeskjørt. Er litt spent på om jeg får nok garn, har bare et nøste med lys rosa Falk. ( Rekt opp 1.feb: Ble forkompakt med Falk på pinner 3mm).

124

 

~ av wia123 den januar 23, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
