Vårlige farger

Av og til går tiden så altfor fort, man rekker ikke gjøre halvparten av det man planlegger. Slik har det føltes de siste ukene. Tøflene har fått ligge litt på vent og isteden har jeg tatt fatt på noen andre prosjekter. Den første ufoen har fått litt flere runder på seg, jeg har kommet opp til ermene på dukkekjolen. For å holde litt stil, stiller vi i dag med tulipaner som matcher strikketøyet.

208

 

Jeg har kommet godt igang med Pt-genseren min også. var veldig spent på hvordan fargene ble sammen. Det ser ut som de utfyller hverandre godt.

209

 

Endelig, i dag fikk jeg blokket de to sjalene mine. Det røde har jo ligget siden en stund før jul. Det røde er strikket i wollmeise, mens de blå er i Kashmir.

210

~ av wia123 den februar 15, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
