Pt-genseren min

Endelig ferdig med en «trådfest» uten like. Med 6 ulike farger og med de minste stripene bestående av  1 omgang, gikk dette til tider på tålmodigheten løs. Genseren er strikket etter en modell i Pt-design nr 125. Strikket i Pandodra bomull og Plum, på pinner 5mm.

308

Jeg har brukt et par andre farger enn i orginalen. De hadde ikke alle de rette fargene på garnbutikkene jeg var innom. Jeg har forandret litt på ermetoppene. Oppskriften har rette isydde ermer, men jeg har prøvd å lage en buet ermetopp.

309

~ av wia123 den mars 10, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
