Ny jakke til meg selv

Jakken min i Semilla-garn er endelig ferdig. Den er strikket etter eget hode på pinner nr 4mm. Ermene er strikket på med en «felling» som skal etterligne isydde ermer.

325

 

Siden jeg skulle ha knapper i denne, ble det laget kort avstand mellom knapphullene slik at den skulle sitte pent på.  Utrolig nok klarte jeg å finne 10 like knapper i samlingen min.

324

 

Skolesettet til dukken har fått metallknapper.

326

Vårssettet til dukken er også blitt ferdig. Settet ble egentlig påbegynt i Smart, men det ble altfor kompakt.

322

 

Og her har dukken fått på seg det nye settet sitt. Strikket i rester av Silja på pinner 3,5.

323

~ av wia123 den mars 31, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
