God påske

Ønsker dere alle en god påske med hilsen fra denne lille Gnomen som endelig ble montert her forleden dag. En skål med påskegodt har han også klart å snike til seg.

404

April er her og det betyr at jeg har funnet fram endel nye og «gamle» prosjekter. Nye ufoer denne måneden er en jakke i Silketweed, muligens påbegynt i 2008. Jeg er spent på resultatet da jeg ikke har nok garn i rett farge til hele prosjektet, og garnet er jo gått ut av produksjon. Det andre er et teppe som opprinnelig ble påbegynt i 2013, men som jeg nå har byttet farge på.

402

Nye prosjekter denne måneden blir et kasserolleunderlag, siden jeg skal demonstrere det på kurs i Dukkemakerforeningen. Jeg skal prøve å lage en genser av restene jeg har i Semilla, må muligens kjøpe et par nøster her. Henger jeg med videre så kan det bli 2 par sokker i madnessen. Jeg har ikke bestemt meg for om det blir noen dukkesett denne måneden. Til sist har jeg lyst til å strikke eller hekle noen små duker, men det spørs om tiden strekker til.

403

Fra sist måned henger det igjen 3 ufoer. En babyjakke, et par sokker og et barbiesett.

405

Pågående ting er, tøflene som ikke har vært rørt på en stund, hater montering, Violajakken må jeg prøve å få ferdig til koftetreffet, det ene paret med revesokker har jeg kommet godt igang med. Jakken i lammeull og vottene har jeg ikke rukket å begynte på enda.

401

~ av wia123 den april 4, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
