Ute av konkurransen

På lørdagskvelden kom det 4.de mønsteret i SockMadnessen, jeg fikk strikket hele ene leggen før jeg så beskjeden om at vi måtte strikke str 2. Jeg hadde begynt på den minste, og jeg rekker ikke opp håndarbeide som jeg er fornøyd med. SÅ da er vi ute av konkurransen for i år. Her et bilde som viser perlene. Jeg skal se om jeg får strikket hælen på første sokken i kveld.

424

Når slikt skjer er det godt å gå over til et annet prosjekt for en stund. Så da er ufosokkene mine strikket ferdige. De er strikket i et garn som heter California i fine brun,gylne,lilla nyanser. Jeg har brukt pinner 2,5 bambus men kunne sikkert ha gått ned på pinnestørrelse, for garnet føles mye tynnere enn Regia og Opal til tross for samme løpemeter. Sokkene blir mine men  Frøkna stilte som modell.

423

 

Innimellom blir det noen lapper på teppet også. Holder på med den 8.de nå og har snart kommet gjennom hele fargespekteret på dette Kauninøstet.

422

~ av wia123 den april 22, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
