En rolig 1.mai

De 4.de sokkene i årets SockMadness er ferdige, men siden jeg strikket feil og ikke gikk videre, så har jeg laget vanlig hæl og tå på sokkene,

503

 

De er strikket i Opal petticoat på pinner 2,5. Perler øverst på leggen og vakkert mønstert.

504

 

En over 30 år gammel ufo er også ferdig, denne babyjakken. Utrolig nok så fant jeg litt gult og brunt garn som muligens var av samme type som i selve jakken. Jeg vet ikke hvilken oppskrift som er brukt eller hvilket garn, men jeg gjetter på Bingogarn.

502

 

Tirsdag på dukkemakermøtet hadde jeg kurs i å hekle kasserolleunderlag. Innimellom undervisningen heklet jeg ferdig det andre underlaget i dette paret. Garn Pt2 og krok 12mm. Nå svømmer de i vaskemaskinen.

501

~ av wia123 den mai 1, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
