Månedens planer

Kasserolleunderlagene ble tovet ferdig i går.

512

Mai er her forlengst og da får vi lage en liten oversikt over  prosjektene mine:

Denne måneden har jeg lyst til å lage noen plagg i lin og eller silkegarn til meg selv. Jeg har 2 ulike kvaliteter i lageret. Av «nye» ufoer har jeg hentet fram noen heklede dukker og noen påbegynte votter med egenkomponert mønster. Til sist skal jeg lage strandklær til en dukke, har ikke funnet garn enda.

511

 

Det har ikke skjedd så mye med april-ufoene, men teppet har fått en god del flere lapper.

510

 

Her er til sist mine pågående prosjekter. Endelig ferdig med å hekle delene til tøflene, tilsammen 24 hjul. Viola ligger og venter på tur. Semillarestene prøver å bli til en genser, og straks er begge ermene ferdig. I tillegg er det 2 prosjekter som ennå ikke er påbegynt, men det blir.

509

~ av wia123 den mai 4, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
