Har noen sett sommeren?

Ja, for her er den ikke! Akkurat nå er det grått med regn og vind ute. Håper det roer seg til man skal opp og ut igjen i morgen.

Det har rukket å bli ny måned igjen og denne gangen har vi kommet til juni, selv om været sier noe helt annet. Og da er det tid for en ny oversikt over tilstand og fremgang for mine hobbyprosjekter.

Litt nytt nå man finne i hver måned, uansett hvordan det går med gamle prosjekter. Jeg har begynt på vest nr 2 i Belle-garnet. Denne gangen er garnet kirsebærrødt. Selv ettter babygenseren er det igjen ca 50g av Semillagarnet. Håpet er å få brukt opp disse restene også. Lineagarnet skal bli en kort penjakke til meg. Jeg har til sist funnet frem 2 dukkegensre som månedens ufoer. I tillegg så skal jeg strikke meg et par tynne raggsokker i Regiagarnet som jeg kjøpte på strikkekafe på Løkken.

601

 

Så var det prosjektene fra sist måned. Det hekles litt innimellom på dukkene, men det er arbeid som passer best hjemme i sofakroken. Vottene har jeg ikke kommet igang med enda. Et sett som jeg begynte på til de store dukkene får jeg for lite garn til og jeg tror kjolen blir for vid.

603

 

Så har vi prosjektene som har hengt med noen måneder. Bortsett fra teppet så ligger alle disse på vent for øyeblikket. Men ingen av dem er glemt, det er bare andre ting som må gjøres ferdig først.

602

~ av wia123 den juni 3, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
