Ting på gang

Vest nr 2 er ferdig og overlevert til min mor på hennes bursdag. Strikket i kirsebærfarget Belle på pinner 4mm etter en oppskrift i 1405 fra Sandnes.

612

 

Jeg glemte selvsagt av en garnrest da jeg skulle på knappejakt, og da tok jeg ikke sjangsen på noe annet enn en nøytral knapp.

615

 

Jeg startet så opp med en tredje vest til meg selv i det grønne silkegarnet som jeg kjøpte på Stiklestad. Men det ble ikke nok tyngde i garnet til å få frem mønsteret. Prosjektet ble rekt opp og isteden begynte jeg på en jakke etter et dropsmønster.

614

 

Ermet til Røros lammeulljakken er også påbegynt. Og så langt har jeg kommet på det.

613

 

Prosjekter til ferieturen begynner å komme iorden også. Jeg har startet på en jakke i hvit Lineagarn fra lageret. I tillegg har jeg lagt opp til et par sokker i Regia, utmerket flystrikk!

611

~ av wia123 den juni 18, 2015.

Én kommentar to “Ting på gang”

  1. Kjempefin! Har du strikket den i Soft alpakka? Jeg kjøpte hefte nr 1315, og vesteoppskriften der forsto jeg ikke. Denne så enklere ut. Kan du kort fortelle mønsteret, hvor mange masker og hvilke pinner du har brukt?

Legg igjen en kommentar

 
