Sløv sommer og andre nytelser

Ferietiden går mot slutten. Ute har akkurat solen tittet fram etter noen ekle regnbyger. Her har det meste vært litt i dvale. Snart er vi ferdige med datterens rom som har blitt malt i ny farge, Syrin. Før og etterbilder kommer så snart hun har fått ryddet alt tilbake på plass. For et par uker siden var jeg og guttene en snartur opp til Nærøy,Rørvik. Mye vakker natur her.

801

Yngstemann vær hjemme et par ukers tid og da ble det kos med felleslaging av middag.

 

803

 

Sommer kaller jo på et sommerprosjekt og da må det selvsagt kjøpes inn litt garn. Jeg mangler grytekluter på mitt eget kjøkken og disse var jo riktig søte.

805

 

Det endte opp med 2 par kiwigrytekluter og det ene ble faktisk MITT!

804

 

Sommerens store prosjekt har blitt å få ferdig den blå jakken min i Røros lammeull. Ryggen er straks ferdig og det andre forstykket har jeg kommet halvveis på.

802

 

Forleden dag klarte jeg faktisk å få rokken ut på terassen en tur. Utrolig lenge siden jeg har spunnet noe.

806

 

~ av wia123 den august 5, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
