3 å velge imellom

For tiden sjongleres det mellom 3 strikkeprosjekter, lappeteppet som jeg har begynt å montere, vottene i Heilo og jakken min i Linea.

1013

 

De siste kveldene har jeg tvinnet opp 2 spoler med håndspunnet tråd. For å beholde farvefeltene har jeg laget 3 tråds kjedetvinnet garn. Det venstre hespet er ull og silke mens det høyre hespet er Polwort. Begge fibrene var farget av Tante ull.

1015

 

Rett før jeg dro på tur fikk jeg denne bursdagsgaven av en god venninne. Garnet ble tatt med på tur og en sokk er strikket ferdig.

1014

~ av wia123 den oktober 15, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
