Høstfarger

For en ukes tid siden var jeg ute og tok litt bilder. Jeg elsker alle de fine høstfargene.

1104

Tassen var også med på turen og her sjekkes forholdene under hekken.

1105

Høstløv.

1106

Nå mangler jeg bare å få blokket og sydd på de 2 siste lappene til teppet. Pga lite garn blir det en liten vri til slutt.

1103

Jeg har begynt på litt rydding og sortering av mine hobbyer. Her har alt av ull fått seg 2 egne hyller. (Alle posene og plastkassen er fylt med ull). Jeg har egentlig ingen behov for å bestille meg mere ull på en stund.

1102

Når nå teppet er ferdig straks, så blir det å strikke på jakken min i silkegarn. Gleder meg til å få den ferdig.

1101

Andre ting, blir å få ferdig disse småprosjektene, dukkeskjørt og sko.

1107

~ av wia123 den november 2, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
