Silkejakke til meg

På tirsdag måtte jeg finne et passende prosjekt å ta med på strikkekafe. Jeg hadde igjen litt Odingarn etter en genser og kanskje var det nok til en lue. Oppskrift 1412 fra Viking og pinner 5,5. Og lue ble det, ja faktisk har jeg garn igjen til en lue til.

1115

 

I kveld har jeg sittet og sydd i knapper i den grønne jakken min strikket i Sarah tweed garn. Jeg har brukt dropsmønster 159-32 og pinner 4. Garnet består av 50%morbærsilke, 10%bourettesilke og 40%ull.

1113

 

En herlig lett jakke som man ikke trenger å ha noe under.

1114

~ av wia123 den november 12, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
