Jakkestrikk

For tiden så er det silketweedjakken som er med meg rundt omkring. Er akkurat ferdig med det andre forstykket. Siden jeg gikk opp et kvart nr på pinnestørrelsen og jeg tydeligvis strikker mye løsere med trepinner enn med metall, så må jeg nå rekke opp ryggen som nesten var ferdig.

1121

 

I går var jeg og kjøpte meg nytt kamera, og det har blitt testet ut litt i dag. Et herlig kamera med 30x zoom. Har tatt noen utrolig detaljerte bilder på langt hold i dag.

Her et bilde av diamantmønsteret på overdelene på jakken. Da blir det opprekking resten av kvelden.

1120

~ av wia123 den november 28, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
