5. desember

Dagens sokker er grå og rød men med omvent fargebruk.

1210

 

I dag kom «julegaven» fra meg til meg. En ny symaskin. Jeg har lenge kikket på ulike maskiner og holt på å bestille en Brother-maskin, men så ble jeg feig og bestilte en Pfaff isteden. Mine gamle maskiner er begge Pfaff så da satser jeg på at de har beholdt den gode kvaliteten. Denne maskinen har i tillegg en broderienhet som jeg satser på å få prøvd ut i romjula.

1208

 

Adventsstrikken  vokser om enn sakte. Dagens del var å fortsette på «lusene» fra igår. Jeg mangler ca 10cm på å bli ferdig med dagens del. Er kommet til den lilla fargen på Kauninøstet nå.

1209

~ av wia123 den desember 5, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
