God jul til alle

Endelig i går kveld ble det hvit jul, et døgn for sent men det går bra. Julaften fikk vi pyntet ferdig det nye treet vår. Her sitte Tassen pent foran treet. DEN eneste grunnen til at han sitter i ro er at jeg har litt godteri som han bare får hvis han blir sittende.

1216

 

Første juledag ble sydag. Jeg og frøkna var en tur på Stoff og Stil før jul, og der fant jeg et jersystoff med glittertrykk på. Så da gikk jeg løs på dette stoffet og sydde en langermet t-skjorte til frøkna. Mønster også fra S&S.

1219

 

Bildet over viser rett fargen. Et herlig stoff i bomull og elastan. Og så endelig fikk jeg satt meg ned for å prøve den nye symaskinen min. Det ble bare en stikning rundt halsen men måtte jo både finne ut av spoling, treing og nålbytte for å utføre stikningen.

1217

 

Jeg holder fortsatt på med Vanjas adventskofte og sent i går kveld ble jeg ferdig med del 13. Nå har jeg funnet frem neste del. Planen er å rekke ca en del pr dag.

1218

 

~ av wia123 den desember 26, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
