Sting og masker

I går rotet jeg litt rundt i hobbysakene mine, og under en haug med rot fant jeg en uåpnet broderipakke fra dengang for mange år siden da jeg var medlem av Atelj Margarethas broderiklubb. Dette er fra den første tiden da man ikke engang fikk med et ordentlig bilde av det ferdige broderiet. Da jeg åpnet pakken oppdaget jeg dompappene og hva passer vel bedre enn å brodere en løper med dompapper i mellomjula?

1222

 

I dag var det arbeidsdag men klarte å komme meg gjennom første fellerunde på Vanjakofta i matpausen. Nå er jeg klar for del 16.

1221

 

I år ble det bakt bare 5 sorter, men tror det holder jula ut. Pepperkaker, risboller, peppermyntekonfekt, flekkatkjeks og berlinerkranser.

1220

~ av wia123 den desember 28, 2015.

Legg igjen en kommentar

 
