Litt nytt

Et nytt år har vi fått, 2016 heter det. Året startet ikke så bra med brann for nær familie, men det blir nok en ordning på alt. Formiddagen ble brukt til å brodere ferdig den røde rammen på løperen.

101

 

Jeg har starte opp med å klippe og sy litt på en bukse til frøkna. Siden mønsteret er tegnet av en bukse hun har, så er det litt spennende å se om den passer. For litt siden prøvde jeg å rydde i en haug med oppskrifter, da komm jeg over et Sandneshefte med oppskrifter for Duett. Jeg har noe umerket garn som jeg tror er Duett og dermed så har jeg lagt opp til en barnekåpe. Superspent på om det blir nok garn, har litt over 400g og strørrelsen jeg strikker sier 450g. Litt spenning må man ha i hverdagen.

102

~ av wia123 den januar 1, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
