Litt av hvert

Sist uke fikk vi prøve oss på å lage mohairparykker på Dukkemakerforeningens marsmøte.

401

 

På husflidslagets medlemsmøte underviste jeg i bruk av kontstrikking på sokker. Jeg brukte sokken som jeg startet på i påsken. Nå etterpå har jeg blitt ferdig med den ene og startet så vidt på «rutene» på sokk 2.

404

 

Påskebroderiet er også snart ferdig, jeg mangler bare 2 farger så kan bildene monteres.

403

 

Sirdalskofta får noen flere lus hver dag, skal snart begynne på hovedbroderiet på bolen.

402

~ av wia123 den april 5, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
