Mai

Bunaden ble ferdig til 17.mai og med oppholdsvær under toget, kan man ikke ønske mere.

509

 

Vanjas adventskofte er også endelig ferdig. Jeg har gjort min egen vri på halsfellingen, ellers er mønsteret fulgt. Strikket i Kauni på pinner 3mm.

5012

 

Innimellom fant jeg frem litt håndspunnet garn og strikket dette skjerfet.

510

En gammel ufo er funnet fram, «Seasons of love» Jeg hadde egentlig fullført prosjektet men rekte opp alt og gikk ned i både størrelse og pinner. Nå er jeg straks ferdig med borden nede og da mangler bare litt mere enn det ene ermet.

511

 

 

 

~ av wia123 den mai 22, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
