Treffhelg

Sist helg var jeg på strikketreff i Selbu, Trønderstrikketreffet. Mange godbiter ble servert, men jeg forsynte meg bare med noen få små nøster!

602

 

Fra strikketreff gikk det direkte til spinnetreff i Bratsberg. Her ble det kammet og spunnet norsk lammull.

604

 

Over et år etter at jeg kjøpte denne tyrkiske håndteinen har jeg endelig fått prøvet den. Den er bare nydelig å spinne med. Ulla jeg spinner har jeg blandet på blandebrett.

605

 

Ble for litt siden ferdig med Nubefiberen min i fargen Poison. Tretråds kjedetvunnet. Nydelig mykt garn i herlige farger.

603

 

Her en dag hadde vi hatt besøk av en fugel med skitne bein på rekkverket vårt. Avslørende sandspor bortover hele håndrekken.

601

 

 

 

~ av wia123 den juni 7, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
