Fra gevinst til ferdig topp

På årets Trøndertreff vant jeg noen nøster Drops Alpaca Silk brushed. Disse har nå blitt til en topp etter en gratis Daleoppskrift. Toppen var egentlig tiltenkt meg men passer nok bedre til datteren, så vi får se hvem som får den. Hele opplegget var hårfin beregning med bare 3g garn igjen i rest av de 100g som jeg vant.

612

 

Innimellom går jeg en liten runde med min tyrkiske håndtein, og nå er jeg kommet godt igang på «ball» nr 2.

613

 

For et par uker siden var jeg og frøkna og handlet hagmøbler. Så denne helga var det innspurt med oljing av terrassen fredag, handling av ny grill og gass lørdag og montering av alt på søndag. Så da var alt klart for familiesammenkomst utpå søndags ettermiddagen og til alt hell så forble det oppholdsvær den dagen. Her terassen i nydelig kveldssol i 10-tiden nå i kveld.

614

~ av wia123 den juni 28, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
