La fantasien råde

Jeg måtte bare ta frem Holst garnet mitt når jeg skulle finne et passende strikketøy å ta med på Strikkefestivalen på Orkanger i helga. Startet opp på ermet og etter en liten opprekking så ser det ut til å bli som jeg hadde tenkt. Selvsagt bruker jeg ikke mønster, det kommer etter hvert.

809

 

I går på søndag fikk jeg endelig satt i knappene i dette hentesettet. Strikket etter et Dalemønster i hefte 293. Heftet ligger gratis på Dale sine sider. Settet er strikket i Gjestals babyull.

810

 

 

~ av wia123 den august 22, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
