Litt av hvert

Denne helgen har jeg tatt meg tid til å brodere litt igjen. Utrolig koselig å holde på med, men det er det å komme igang som er vanskelig. Endelig har dompappene fått en grein og noe grønt å sitte på.

901

 

Denne kjolen har aldri blitt brukt og planen har lenge vært å gjøre den om til en t-skjorte.

902

 

Her forleden dag fikk jeg kuttet den av i passende lengde, og noen dager senere fikk jeg sydd opp kanten. Superfornøyd med resultatet.

904

 

Sist tirdag var jeg på arbeidsmøte i Trondheim og ommegn dukkemakerforening. Decopage på lerret var kveldens tema. Her et bilde som en av deltagerne laget.

903

~ av wia123 den september 4, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
