En alvorlig sykdom

Egentlig skulle jeg gjøre ferdig jakken min i Holst Noble, men isteden har jeg lagt opp til noe nytt! Fredag for litt over en uke siden var jeg på Løkken hos Ellen på Fortuna. Det var wollmeisekveld og sammen med mere garn til jakken ble det også med et hespe WM med kasmir. Først tenkt jeg å lage et sjal til meg selv, men jeg fant fort ut at dette måtte bli en gave. Så da var vi igang: Et nytt prosjekt.

907

 

På lørdag var jeg og datteren på en liten handletur og et lite besøk på garnbutikken endte i 2 sokkegarnnøster og en luedusk. Sokker til datteren er alt påbegynt. Da er det 2 nye prosjekter.

905

 

I går var jeg nede i kjelleren og fant 2 nøster av garnet Pus som kanskje kan bli lue. Fargene står ganske bra til dusken som ble kjøpt. Foruten disse prosjektene så har jeg funnet fram håndspunnet garn til et jakkeprosjekt som skal være ferdig til spinnetreffet neste år. Da er vi opp i 4 nye prosjekter totalt og ingenting ser ut til å bli ferdigstilt. Dette må bare kalles ALVORLIG!

906

~ av wia123 den september 26, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
